1. Aby rozpocząć zakupy proponujemy Państwu zarejestrowanie się na naszej stronie. Rejestracja, choć nie jest obowiązkowa, przynosi jednak wiele korzyści. Dołączą Państwo do grona naszych stałych klientów, przez to będą Państwo lepiej przez nas identyfikowani (np. nie będą Państwo za każdym razem musieli podawać swoich danych do faktury), będą Państwo każdorazowo powiadamiani o nowościach, będą mogli Państwo korzystać z ofert promocyjnych oraz szeregu zniżek. Jeśli Państwo nie pragną się zarejestrować, prosimy o przejście do punktu 4.
2. Rejestrację zaczynamy od kliknięcia na Zarejestruj się, które znajduje się pod Panelem klienta, następnie wypełniamy wolna pola i naciskamy OK. Po kilku minutach otrzymacie Państwo e-mail’a z wybranym przez Państwa „loginem” i nadanym przez nas „hasłem”. „Login” i „hasło” wpisujemy do Panelu Klienta i naciskamy „Zaloguj”.
3. Jeśli chcecie Państwo zmienić nadane przez nas hasło, prosimy o ponowne wejście na Panel klienta i klikniecie Moje konto a następnie Edytuj konto. Teraz istnieje możliwość zmiany czy poprawienia wszystkich podanych przez Państwa danych. W Moje konto znajduje się również wiele innych odnośników dotyczących Państwa zakupów jak na przykład historia zamówień, pytania, reklamacje czy wiadomości. Po wypełnieniu danych klikamy na Sklep i zaczynamy zakupy.
4. Aby rozpocząć zakupy polecamy wybranie interesującej Państwa kategorii. Po kliknięciu pojawią się proponowane przez nas produkty. Aby przejrzeć i wybrać interesujący Państwa produkt prosimy o naciśnięcie na jego nazwę lub zdjęcie.
5. Jeśli zdecydują się Państwo na nabycie danego produktu prosimy o wpisanie ilości oraz naciśnięcie „Dodaj do koszyka”. W prawej, górnej części strony znajduje się ikona z koszykiem, po której naciśnięciu zostaną Państwo przeniesieni do podglądu koszyka. Po naciśnięciu przycisku „Zobacz koszyk” będą Państwo mogli zobaczyć wybrane produkty.
6. Po naciśnięci przycisku „Przejdź do płatności” przechodzimy na stronę, na której trzeba umieścić dane takie jak: wybór metody doręczenia przesyłki, wybór formy płatności, dane kontaktowe (jeśli się Państwo nie zarejestrowali), adres do wysyłki (jeśli jest inny niż podany przy rejestracji).
7. Po naciśnięciu „Kupuje i płacę” ukaże się Państwu ostateczne zamówienie, które mogą Państwo albo uzupełnić klikając na Powrót, albo potwierdzić. Po zaakceptowaniu zamówienia można go wydrukować, albo powrócić do sklepu.
8. Po kilku minutach na Państwa adres elektroniczny nadejdzie potwierdzenie zamówienia. Zawsze możecie Państwo sprawdzić, na jakim etapie znajduje się wasze zamówienie poprzez zalogowanie się, kliknięcie na Moje konto a następnie Moje zamówienia.
9. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt ze sklepem, pod adresem sklep@destinomexico.com
10. Wszelkie informacje dotyczące zakupów w naszym sklepie znajdują się w Regulaminie Sklepu Internetowego.
ŻYCZYMY UDANYCH ZAKUPÓW